Kako odabrati najbolje kanale društvenih mreža za svoje poslovanje
Društvene mreže su nova dimenzija ljudske stvarnosti
Digitalne tehnologije su promijenile ljudski život u svim njegovim aspektima, a naročito u aspektu poslovanja. Istina, još nitko nije napravio kompjuterski kramp, ali roboti rade mnoge poslove koje su oduvijek radili ljudi, a svaki bager ima kompjuterizirano upravljanje, a društvene mreže su nova dimenzija ljudske stvarnosti u socijalnom, psihološkom i u svakom drugom smislu. Više nitko ne lijepi oglase po banderama, samo izabere ciljanu društvenu mrežu, ovisno o tome što nudi ili što traži.
Društvene mreže povezuju interesne skupine i pojedince, prodaju vaše proizvode i usluge, pomažu vam u stvaranju i lansiranju vaših brendova i sve to unose u vaše domove i u živote pojedinaca. Svaka društvena mreža zamjenjuje more džambo plakata ili snimljenih reklama. Jedan duhoviti video, dobra komunikacija sa ostalim članovima mreže ili vašim pratiteljima mogu vas u trenu izvući iz anonimnosti. Ako nisi na mreži, to je kao da ne postojiš i većina ljudi je prisutna na više izabranih mreža.
Društvene mreže se biraju prema ciljanoj publici
Poznato je da se na LinkedInu skupljaju poslovnjaci, oni koji nude i oni koji traže poslove, na tik-toku se skuplja mlađa populacija, komunikacija i razmjena informacija je najbrža na Twitteru, instagram koriste ljudi za vlastitu promociju, promociju proizvoda ili brendova, a facebook danas okuplja ljude srednje životne dobi. Društvene mreže se biraju prema ciljanoj publici i onim što želite ponuditi ili pronaći, ako želite što širu publiku, tražit ćete što propulzivniju društvenu mrežu širokog dometa.
Postojeće društvene mreže stalno tehnološki dograđuju i dorađuju svoje sustave da ne bi došlo do zagušenja i do zasićenja, no svakodnevno niču i nove platforme koje odvlače dio korisnika postojećih mreža iako su njihovi članovi mahom iz skupina novih, do punoljetnosti tek stasalih generacija koje i ne znaju kakav je život ljudi na zemlji bio prije pojave interneta. Platforme koje na zažive na pravi način se ili prodaju ili prenamijene, a tržište web prostorima je poput tržišta nekretnina.
Društvene mreže su promijenile način komuniciranja, trgovanja
Iako se na prvi pogled čini da je taj virtualni svijet prilično apstraktan u njemu je vrlo živo, sve se odvija brzo i vrije kao u košnici, a SEO optimizacija za marketing vas kroz tražilice začas dovede do onog za čim tragate. Sve društvene mreže su na google tražilici, no, osim google tražilice postoje i druge tražilice i zato možete u tili čas obletjeti svijet a da se ne maknete s mjesta na kojem stojite.
Društvene mreže su povezane sa tražilicama ključnim riječima i pojmovima i u tako umreženim sistemima svaki podatak i svaku informaciju možete začas iskopati. Na društvenim mrežama je puno zabavnih sadržaja koji vas drže neko vrijeme, a kada vam dosade, samo odete na drugu društvenu mrežu, među nove ljude i nove sadržaje. Ima ljudi koji su ovisni o jednoj mreži, ima 2ptica selica" koje uvijek traže nešto novo, a ima i "leptira" koji jednostavno lete od cvijeta do cvijeta jer im se tako sviđa.
Tagovi: