Kako provjeriti stanje računa
Zatraži brzi kredit
Koji iznos trebate?
Koji rok plaćanja želite?
Nove korisnike ne tražimo platnu listu za iznose do 500 € na maksimalan rok do 30 dana!
Kako se provjerava stanje računa
Živimo u dobu u kojem je mobilna komunikacija postala neizostavni dio naše svakodnevnice. Bez obzira jeste li korisnik prepaid bonova, žonglirate između različitih tarifnih opcija ili ste vjerni pretplati, jedno je sigurno da praćenje stanja računa od suštinskog je značaja kako biste ostali financijski osviješteni. U ovom članku ćemo Vam objasniti kako na brz i jednostavan način provjeriti stanje računa, bez obzira na vrstu telekomunikacijskog plana koji koristite i kod kojeg ste teleoperatera. Za korisnike prepaid bonova, stanje računa možete provjeriti jednostavnim slanjem poruke gdje samo morate napisati ključnu riječ i poslati na određeni broj. Kroz poruku ćete saznati informacije o preostalom iznosu i bonusima koji su vam na raspolaganju. Za korisnike pretplate, provjera stanja svojeg računa može biti jednako jednostavna. Kroz korisničke profile na internetskim portalima ili mobilnim aplikacijama, imate mogućnost vidjeti ne samo trenutno stanje, već i detalje o korištenju usluga, planiranim nadoplata, te eventualnim dodatnim opcijama koje ste aktivirali.
Na koji način provjeriti stanje računa za bonove?
Provjera preostalog podatkovnog prometa, minuta i poruka se može lako provjeriti kroz mobilnu aplikaciju od teleoperatera, te isto tako kroz broj *150# i pritiskom na tipku za poziv. Ukoliko ste uključili roaming ili međunarodnu opciju, možete jednostavno provjeriti stanje računa. Za stanje računa za roaming minute, pošaljite poruku RMIN? na sljedeći broj 13992. Za podatkovni roaming, samo pošaljite poruku RMB na sljedeći broj 13990. Kako biste nadoplatili svoj račun i kupili bon, jednostavno posjetite web stranicu ili mobilnu aplikaciju od teleoperatera i kliknite na opciju Kupi bon. Također, bon možete na službenim prodajnim mjestima, preko slanja poruke, u trgovini, kiosku, benzinskim postajama, Pošti ili putem internet bankarstvima s unosom koda s bona. Za nadoplatu bona preko poruke, samo birajte broj *131*, unesite kod s bona te dodajte znak za ljestve #, i zatim pritisnite tipku za poziv. Kako biste nadoplatili račun za neki drugi broj, birajte broj *141*, unesite kod s broja, unesite broj računa koji želite nadoplatiti, birajte znak ljestve # i pritisnite tipku za poziv.
Kako se može provjeriti stanje računa za pretplatnike?
Informacije o vlastitoj potrošnji, stanju paketa i dodatnih opcija, računu ili ukupnom dugovanju lako možete provjeriti putem web stranice ili aplikacije od telefonskog operatera. Trenutno stanje računa možete dobiti slanjem poruke s ključnom riječi STANJE na broj 13880. Ako koristite dodatne opcije minuta, poruka ili podatkovnog prometa unutar Hrvatske, stanje možete provjeriti slanjem poruke s ključnom riječi STANJE na besplatni broj 13880. Stanje računa prikazano u poruci za dodatne opcije podatkovnog prometa, minuta ili poruka u paketu, koji već sadrži iste, prikazivati će se kao zbroj iz paketa i dodatnih opcija. Za više minuta u svijetu prema drugim brojevima u zemljama u području Europske unije i EEA zone, samo pošaljite poruku MMIN? na broj 13992. Također, za dodatne minute u roamingu, samo trebate poslati poruku s ključnom riječi RMIN? na isti spomenuti broj 13992. Za dodatne gigabajte u roaming, samo pošaljite poruku s ključnom riječi RMB? na sljedeći broj 13990.
Tagovi: