Financiranje zaklada

Financiranje zaklada

Zatraži brzi kredit

Koji iznos trebate?

50 € 25000 €

Koji rok plaćanja želite?

15 Dana 18 Mjeseci
Planirano vrijeme isplate : Sutra 23.12.2024 u 08:30
Ukupan iznos za vraćanje:

Nove korisnike ne tražimo platnu listu za iznose do 500 € na maksimalan rok do 30 dana!
Prednosti za stare (postojeće korisnike): nije potrebna verifikacija osobnih dokumenata, mogućnost odobrenja bez platne liste


PRIMJER KREDITA: Mikro kredit: Uz zatraženi iznos 300,00 EUR na period od 30 dana, ukupan iznos sa svim pripadajućim troškovima iznosi 301,68 EUR, uz kamatnu stopu 0,00% te EKS 7,03%, iznos Premije 1,68 EUR te iznos mjesečne rate 301,68 EUR (1 rata). Plus kredit: Uz zatraženi iznos 1.000,00 EUR na period od 150 dana, ukupan iznos sa svim pripadajućim troškovima iznosi 1.021,20 EUR, uz kamatnu stopu 0,00% te EKS 8,90%, iznos Premije 21,20 EUR te iznos mjesečne rate 204,24 EUR (5 rata). Najveća EKS (Efektivna kamatna stopa): 9,25%.
Procijenjeno vrijeme isplate je indikativno i ovisi o različitim faktorima, npr. imate li račun u istoj banci kao i vaš zajmodavac, da li ste odmah poslali svu potrebnu dokumentaciju i sl.

Financiranje zaklada u Hrvatskoj - što su zaklade?

Zaklade su filantropske organizacije koje potpomažu i financiraju radnje i akcije u korist društva. Ideja zaklada nikako nije nova, a preteča zaklada postoji još od prvih društava. Potreba da se prikupe sredstva kako bi se napravilo nešto korisno za širu populaciju postoji gotovo koliko postoje i civilizacije. Financiranje zaklada počiva da dobroj volji ljudi da dio svojih sredstava ulože u nešto što će biti korisno svima. Premda ćemo govoriti o zaklada uglavnom kao onima koje streme pomaganju općoj zajednici, treba napomenuti da postoje i zaklade koje su usmjerene na pomaganje jednoj osobi. Takve slučajeve imali smo u Hrvatskoj u više navrata, uglavnom u obliku pomaganja s plaćanjem medicinskih računa djece oboljele od težih bolesti. Financiranje zaklada ne podliježe strogim zakonskim regulativama zbog čega jedan dio ljudi uvijek na njih gleda s dozom sumnje. Ukoliko se odlučujete sami financirati neku zakladu, najbolja provjera je upoznati ljude koji takvu zakladu i vode, a onda se voditi po vlastitoj intuiciji.

Financiranje zaklada - kako pomoći u realizaciji neke ideje?

Premda zaklade ne dolaze tako često u javni prostor osim u rijetkim slučajevima, u Hrvatskoj postoji preko 250 zaklada i broj konzistentno raste od početka 2000-ih. Zakon koji se bavi financiranjem zaklada u više navrata je mijenjan, no to nije puno toga promijenilo kada je u pitanju sumnja kod dijela građana. Ipak, financiranje zaklada je rijetko shady business i većina zaklada na kraju obavi svoj cilj. Neke od njih se ugase nakon ostvarenog prvog cilja, dok druge nastavljaju djelovati i prikupljati novce za slične ili pak neke nove projekte. Financiranje zaklada može popuniti rupe koje država ne uspijeva sama popuniti. Obnova grada Zagreba, kao i obnova Banije i dalje nije krenula u punom jeku, a samo je pitanje vremena kada će zaklade obaviti same veći dio posla. Možemo reći da su zaklade isto tako pokazatelj društvu da je "sve moguće kad se to zaista želi. " Pomaganjem zakladama realizirat ćete i sami neke svoje ideje za koje smatrate da su potrebne u Vašem društvu.

Financiranje zaklada - kako doći do ljudi koji su spremni financirati?

Vlasnici zaklada imaju puno posla kako bi ostvarili prave rezultate i ispunili ciljeve. Zaklada mora jako dobro iskomunicirati svoje ideje u društvu da bi došle do pravih ljudi koji su spremni podržati ju. Ukoliko je ideja iza Vaše zaklade jednostavna, poput obnove Petrinje, a marketing zaklade to ne uspijeva predstaviti koncizno i jasno, takva zaklada je osuđena na propast. Osim dobrog marketinga, vlasnici zaklada moraju biti vješti u komunikacijskim vještinama. Ljudi daju novac ondje gdje smatraju da će taj novac biti dobro uložen, a ukoliko ste osoba koja se ne zna svidjeti različitim ljudima i niste sposobni pridobiti ljude za svoje ideje, onda financiranje zaklada neće teći tako glatko. Osoba koja vodi zakladu i želi ispuniti neki cilj mora znati kako svoje ideje isprezentirati: što općoj populaciji, što bogatim pojedincima. Nije ni čudo da zaklade često zapošljavaju komunikativne i karizmatične ljude koji će već svojom pojavom zainteresirati različite pojedince. Financiranje zaklada je često neophodno u društvenim situacijama, a posebno dolaze do izražaja kada su jedine koje uspiju postići svoje ciljeve pored velikih sistema poput države ili lokalne vlasti.


Tagovi: