HPB kontakt

Zatraži brzi kredit

Koji iznos trebate?

50 € 25000 €

Koji rok plaćanja želite?

15 Dana 18 Mjeseci
Planirano vrijeme isplate : Danas u 14:10
Ukupan iznos za vraćanje:

Nove korisnike ne tražimo platnu listu za iznose do 500 € na maksimalan rok do 30 dana!
Prednosti za stare (postojeće korisnike): nije potrebna verifikacija osobnih dokumenata, mogućnost odobrenja bez platne liste


PRIMJER KREDITA: Mikro kredit: Uz zatraženi iznos 300,00 EUR na period od 30 dana, ukupan iznos sa svim pripadajućim troškovima iznosi 301,68 EUR, uz kamatnu stopu 0,00% te EKS 7,03%, iznos Premije 1,68 EUR te iznos mjesečne rate 301,68 EUR (1 rata). Plus kredit: Uz zatraženi iznos 1.000,00 EUR na period od 150 dana, ukupan iznos sa svim pripadajućim troškovima iznosi 1.021,20 EUR, uz kamatnu stopu 0,00% te EKS 8,90%, iznos Premije 21,20 EUR te iznos mjesečne rate 204,24 EUR (5 rata). Najveća EKS (Efektivna kamatna stopa): 9,25%.
Procijenjeno vrijeme isplate je indikativno i ovisi o različitim faktorima, npr. imate li račun u istoj banci kao i vaš zajmodavac, da li ste odmah poslali svu potrebnu dokumentaciju i sl.

Kako doći do HPB kontakta?

HPB kontakt je važan za sve klijente i korisnike Hrvatske poštanske banke. Bez obzira na to jeste li već klijent banke ili tek razmišljate o otvaranju računa, važno je znati kako kontaktirati HPB putem različitih kanala komunikacije.Kako doći do HPB kontakta? Postoji nekoliko načina za dobivanje informacija o kontaktima HPB-a.

Prvo, možete posjetiti službene web stranice banke i pronaći odjeljak "Kontakti". Tamo ćete pronaći sve potrebne informacije o brojevima telefona, e-mail adresama, lokacijama poslovnica i radno vrijeme. Također, možete se obratiti odgovarajućem odjelu HPB-a na društvenim mrežama poput Facebooka i Twittera.Kako kontaktirati HPB putem telefona? Centar za kontaktiranje HPB-a je otvoren svakog radnog dana od 8:00 do 20:00 sati i subotom od 8:00 do 13:00 sati.

Klijenti mogu kontaktirati banci putem broja telefona koji je naveden na web stranici banke. Jednostavno trebate nazvati taj broj i odabrati opciju koja najbolje odgovara vašim potrebama. Osoblje centra za korisničku podršku HPB-a stoji vam na raspolaganju kako bi odgovorili na sva vaša pitanja vezana uz vaš račun, kredite, štednju i ostale financijske proizvode banke.Kako kontaktirati HPB putem e-maila? Alternativno, HPB klijenti također mogu kontaktirati banku putem e-maila.

Možete poslati e-mail na odgovarajuću e-mail adresu koja je navedena na web stranici banke. U poruci navedite svoje ime, broj računa i kratko objasnite pitanje ili problem koji imate. Tim stručnjaka iz centra za kontaktiranje tvrtke HPB će Vam odgovoriti na Vašu e-poštu što je brže moguće.Znajući kako kontaktirati HPB putem telefona ili e-maila, klijenti banke mogu dobiti sve potrebne informacije i pomoć u vezi svojih financijskih proizvoda. Bilo da se odlučite za koju god vrstu komunikacije, centar za kontaktiranje HPB-a uvijek je spreman pružiti pomoć.

Kako kontaktirati HPB putem telefona?

Ako tražite brz i jednostavan način za kontaktiranje Hrvatske poštanske banke, razgovor telefonom može biti pravi izbor za vas. Kontaktiranjem HPB-a putem telefona, klijenti banke mogu brzo dobiti sve potrebne informacije i pomoć u vezi svojih bankarskih računa, kredita i štednje.Kako kontaktirati HPB putem telefona? Klijenti HPB-a mogu nazvati besplatni telefon centra za korisničku podršku, koji je dostupan svakog radnog dana od 8:00 do 20:00 sati i subotom od 8:00 do 13:00 sati.

Broj telefona koji klijenti trebaju nazvati je naveden na službenoj web stranici HPB-a, kao i na stranicama za kontakt. Nakon što nazovete broj telefona, dobit ćete mogućnost odabira opcije koja najbolje odgovara vašim potrebama.U slučaju kada imate pitanja o svom bankovnom računu, klijenti mogu dobiti informacije o stanju računa, transakcijama, kamatama ili blokadama. Također, ako imate pitanja o kreditima ili štednji, stručni tim HPB-a stoji vam na raspolaganju i pružit će vam sve potrebne informacije.

Jedna od prednosti kontaktiranja HPB-a putem telefona je činjenica da klijenti imaju priliku postaviti pitanja i riješiti probleme odmah. U slučaju kada HPB kontaktirate putem e-maila, odgovor može potrajati dulje vremena. Također, ako ste u situaciji koja zahtijeva hitno rješavanje, telefonski poziv je najbolja opcija.

Sva pitanja i problemi koja klijenti imaju su profesionalno i brzo rješena od strane stručnog tima HPB-a. Bilo da je riječ o jednostavnom pitanju ili složenom problemu, klijenti su uvijek sigurni da će dobiti kvalitetnu pomoć i savjet.Zaključno, kontaktiranje HPB-a putem telefona je brz i jednostavan način kako dobiti sve potrebne informacije i pomoć u vezi vaših bankarskih proizvoda. Kontaktirajte HPB putem telefona i uvjerite se sami u kvalitetu usluge koju pruža njihov centar za korisničku podršku.

Kako kontaktirati HPB putem e-maila?

Uz telefon, e-mail je još jedan od načina za kontaktiranje Hrvatske poštanske banke. HPB kontakt putem e-maila je pristupačan i jednostavan način za klijente koji se žele obratiti banci, ali ne žele ili ne mogu to učiniti putem telefonskog poziva.Kako kontaktirati HPB putem e-maila? Klijenti mogu kontaktirati HPB putem e-mail adrese koja je navedena na službenoj web stranici banke.

E-mail adresa se razlikuje ovisno o vrsti upita ili problema koji klijenti imaju. Na primjer, ako imate upit o kreditima, adresa e-pošte na koju trebate poslati upit je drugačija od one za štednju ili račune.Kada pišete e-mail HPB-u, važno je da navedete svoje ime i prezime, broj računa te kratko objasnite svoj problem ili upit. Što je vaš upit jasniji, to će vam prije biti pružena pomoć.

Važno je napomenuti da klijenti ne bi trebali slati osjetljive podatke kao što su brojevi računa, PIN-ovi ili lozinke putem e-maila. Radi zaštite osobnih podataka, klijenti bi trebali koristiti sigurne metode poput internetske banke HPB-a.Jedna od glavnih prednosti kontaktiranja HPB-a putem e-maila je ta što klijenti mogu poslati svoj upit u bilo koje vrijeme, bez obzira na radno vrijeme banke.

Također, klijenti mogu proslijediti sve potrebne dokumente i prateće informacije prije nego što kontaktiraju stručni tim HPB-a, što može ubrzati proces rješavanja problema i pitanja.Klijenti mogu očekivati ​​odgovor od HPB-a u roku od 24-48 sati. Međutim, u nekim slučajevima, odgovor može potrajati dulje, ovisno o složenosti problema ili količini upita koje HPB prima.Ukratko, kontaktiranje Hrvatske poštanske banke putem e-maila je pristupačan i jednostavan način za klijente koji ne mogu kontaktirati HPB putem telefona. Klijenti mogu dobiti sve potrebne informacije i pomoć u vezi svojih bankarskih proizvoda putem sigurne i pouzdane metode.
Tagovi: