Obavijest korisnicima

U periodu od 07.12. do 16.12.2020. godine tijekom dva noćna termina između 00,00 i 04,00 sata, provest će se privremeno zaustavljanje prometa od čeone naplatne postaje Rijeka do čvora Kikovica/izlaz na državnu cestu D3, na autocesti A6 (oba smjera), u svakom terminu s jednim zaustavljanjem u trajanju do 15 (petnaest) minuta, zbog prolaska izvanrednog prijevoza.

 

Molimo korisnike za pojačan oprez u zoni postavljene privremene regulacije prometa.

Obavijest korisnicima

|

U periodu od 01.12. do 06.12.2020. godine tijekom jednog noćnog termina između 00,00 i 04,00 sata, provest će se privremeno zaustavljanje prometa u trajanju do 15 minuta na autocesti A6 (oba smjera), zbog prolaska izvanrednog prijevoza:

  1. od čvora Oštrovica do čeone naplatne postaje Rijeka,
  2. od čeone naplatne postaje Rijeka do čvora Kikovica / izlaz na državnu cestu D3.

 

Molimo korisnike za pojačan oprez u zoni postavljene privremene regulacije prometa.

50% popusta na ENC uređaj za IA i I skupinu vozila

|

Ministarstvo turizma i sporta te Hrvatska turistička zajednica pokrenuli su projekt "Tjedan odmora vrijedan" u razdoblju od 16. do 25. listopada 2020. godine.

 

Cilj projekta je poticanje domaćeg turizma, upoznavanje prirodnih ljepota naše zemlje, a time i povećanje turističkog prometa u postsezoni uz značajne popuste.

 

Projektu se pridružuje i Autocesta Rijeka-Zagreb d.d,  te će se u tjednu od  16. do 25. listopada 2020. godine u svim prodajnim uredima Autoceste Rijeka-Zagreb d.d. moći kupiti ENC uređaj za IA i I skupinu vozila s 50% popusta.

 

Popust se odnosi isključivo na kupnju ENC uređaja, a ne na cestarinu. Cijena ENC uređaja u razdoblju "Tjedan odmora vrijedan" iznosit će 61,00 kn umjesto 122,00 kn. Lokacija i radno vrijeme prodajnih ureda Autoceste Rijeka-Zagreb d.d. objavljeni su na mrežnim stranicama Društva.

ENC pakete moguće je kupiti na svim naplatnim postajama 0-24.
besplatni info telefon
0800 0111Poziv iz inozemstva
+385 1 6504 899

Izmještanje državne ceste D6

eu p2 1
Naziv projekta: Izrada studije izvodljivosti za projekt "Izmještanje državne ceste D6, od čvora Novigrad do Lišnice - Karlovačka županija"
Nositelj projekta: Autocesta Rijeka - Zagreb, društvo za građenje i gospodarenje autocestom d.d. Širolina 4, 10 000 Zagreb
Cilj projekta: Cilj projekta je izraditi studiju izvodljivosti koja uključuje analizu troškova i koristi za ovaj projekt, kao preduvjet za razvoj regije, uklanjanje uskih grla, olakšanje prekograničnog prometa, kako bi se povećala kvaliteta pripremljenosti projekta za prijavu za sufinanciranje iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova za razdoblje 2014. - 2020.
Opravdanost: Izgrađen je dio državne ceste D6 od Netretića do čvora Novigrad, uključivo i čvor Novigrad, te je potrebno izgraditi drugi dio D6 od čvorišta Novigrad do Lišnice duljine 4,44 km, kojim će se zaobići urbana struktura grada Karlovca, te omogućiti izravno priključenje prometa na autocestu s područja Duge Rese i bihaćke regije u BiH. Omogućiti efikasniju vezu na prometnom pravcu Republika Slovenija - Bosna i Hercegovina, te ostvariti najkraći cestovni spoj prostora sjeverne i središnje Europe s Jadranom.
Razdoblje provedbe
Projekta:
15.11.2014. do 15.11.2015.
Ugovorena vrijednost
Projekta:
384.000,00 kn (bez PDV-a)
Izvršitelj: WYG SAVJETOVANJE d.o.o. i RIJEKAPROJEKT d.o.o.

Sažetak Studije izvodljivosti za projekt
"Izmještanje državne ceste D6 od čvora Novigrad do Lišnice - Karlovačka županija"
Polazište za opravdanost projekta "Izmještanje državne ceste D6 od čvora Novigrad do Lišnice - Karlovačka županija" prije svega leži u prometnoj opterećenosti državne ceste D6 koja prolazi samim središtem grada Karlovca. Kao središte županije, Karlovac je kroz povijest oduvijek bio važno prometno čvorište na relaciji središnje i istočne Europe prema Jadranskom moru. Prometna opterećenost Grada postaje ozbiljan problem u vidu okolišnih aspekata, prometne propusne moći, sigurnosti u prometu i općenito kvalitete življenja. U gradskom prometu Karlovca, čak 78% prometnog opterećenja čini tranzitni promet s državnih cesta D1, D3 i D6 te vozila koja silaze s autoceste A1. Postojeće stanje uz sadašnji prosječni godišnji dnevni promet ograničava putnički i teretni promet, prije svega na relaciji Slovenija - Bosna i Hercegovina, dok bi u budućnosti uz pretpostavku rasta PGDP-a od 1% bio ozbiljan problem. Osim navedenog, problem prometnog opterećenja u Karlovcu očituje se u štetnim učincima na okoliš, odnosno na zdravlje i sigurnost ljudi u gradu što nije u skladu s regionalnim i državnim razvojnim strategijama, a time i europskim strategijama i smjernicama razvoja.

Izgradnjom čvora Novigrad i izmještanjem dijela državne ceste D6 (čvor Novigrad - Netretić), tranzitni promet se dijelom preusmjerio sa državne ceste na autocestu, ali i na naredni čvor Karlovac. Kao druga faza izmještanja D6 predviđeno je izmještanje državne ceste čvor Novigrad - Lišnica što i je predmetni projekt.

U studiji razmatrane su tri varijante buduće predmetne dionice. Kao kriteriji odabira optimalne varijante u multikriterijskoj analizi uzeti su u obzir utjecaji na: lokalnu zajednicu, okoliš, troškovi izgradnje i tehničke karakteristike građevine. Prema navedenim kriterijima optimalna je varijanta 1, u odnosu na druge dvije, jer u sebi ujedinjuje pozitivan utjecaj na lokalnu zajednicu, okoliš i dobre tehničke karakteristike prometnice te je visoke razine uslužnosti. Ova varijanta položena je od nadvožnjaka Maletić (čvor Novigrad), smjerom sjeverozapad-jugoistok i obilazi naselje Novigrad sa sjeverne strane, optimalno je prilagođena konfiguraciji terena i uvjetima, mostom duljine 378 m prelazi inundacijski pojas i rijeku Dobru i završava u Lišnici priključkom na državnu cestu D3. Trasa je postavljena tako da prolazi do sada neizgrađenim područjem na prikladnoj udaljenosti od naselja kako bi se ipak istovremeno osiguralo čim kraće vrijeme putovanja. Ukupna duljina dionice ceste iznosi 4.440 m uz računsku brzinu od 80 km/h. Investicijska vrijednost odabrane varijante 1 iznosi 109.412.500,00 HRK, što u cjelini predstavlja prihvatljive troškove za sufinanciranje iz fondova EU. Financijska analiza, kao i socio-ekonomska analiza troškova i koristi optimalnu varijantu ocijenila je pogodnom za sufinanciranje iz javnih sredstava EU fondova. Rezultati ove studije ukazuju da je projekt opravdan, izvediv i društveno koristan uz sufinanciranje iz EU fondova.

Projekt je u skladu s Operativnim programom Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020. prioritetom 7a Podupiranje multimodalnog jedinstvenog europskog prometnog prostora ulaganjem u TEN-T, specifičnim ciljem 7a1 poboljšanje cestovne mreže TEN-T i pristupa cestovnoj mreži TEN-T. Također, projekt je usklađen sa Strategijom prometnog razvoja RH za razdoblje 2014. - 2030., kao i ostalim nacionalnim, regionalnim i lokalnim dokumentima.

Za više informacija o Studiji izvodljivosti za projekt "Izmještanje državne ceste D6 od čvora Novigrad do Lišnice - Karlovačka županija" molimo da nas kontaktirate.

Sufinanciranje: Projekt je sufinancirala Europska unija (s 85 posto vrijednosti projekta) iz Europskog fonda za regionalni razvoj kroz Operativni program Promet 2007.-2013. 15 posto vrijednosti projekta sufinancirati će Autocesta Rijeka- Zagreb d.d.
Kontakt osoba za
dodatne informacije:
Sanjin-Velebit Pešut
Broj telefona: +385 1 6515 360
E-pošta: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Korisni linkovi: www.strukturnifondovi.hr
www.mppi.hr
www.promet-eufondovi.hr

Stanje na autocesti

 NA DAN 05.12.2020 u 08:42 sati

A1
Zagreb/Lučko - čvor Karlovac
  • Redovno, kolnik vlažan
  • Ograničenje brzine 100 km/h
  • Magla mjestimice smanjuje vidljivost. Molimo korisnike za poštivanje prometnih znakova. Vozi se uz ograničenje brzine 100 km/h.
A1
čvor Karlovac - čvor Bosiljevo 2
  • Redovno, kolnik vlažan
A6
čvor Bosiljevo 2 - čvor Kikovica
  • Kolnik mokar
  • Jak vjetar puše mjestimično na dionici čvor Kikovica-čvor Vrata.
  • Radovi na autocesti A6 u tunelu TUHOBIĆ u smjeru Zagreba promet se vodi jednom prometnom trakom. Vozi se uz ograničenje brzine 60 km/h. Predviđeno trajanje radova je od 03.11.2020. godine do 24.12.2020. godine.
  • Radovi na autocesti A6 između 63+400 km i 65+400 km . Za sav promet zatvoren je kolnik u smjeru Rijeke promet se vodi dvosmjerno na kolniku u smjeru Zagreba Molimo korisnike za poštivanje prometnih znakova. Vozi se uz ograničenje brzine 60 km/h. Predviđeno trajanje radova je do 20.12.2020. godine.
A6
čvor Kikovica - Rijeka/čvor Orehovica
  • Redovno, kolnik suh
  • Radovi na autocesti A6 između 78+100 km i 79+800 km u smjeru Rijeke promet se vodi po dvije prometne trake. Vozi se uz ograničenje brzine 80 km/h. Predviđeno trajanje radova je od 30.10.2020. godine do 10.12.2020. godine.
  • Radovi na autocesti A6 između 78+100 km i 77+600 km u smjeru Zagreba promet se vodi po dvije prometne trake. Vozi se uz ograničenje brzine 80 km/h. Predviđeno trajanje radova je do 10.12.2020. godine.
A7
čvor Orehovica - čvor Diračje
  • Redovno, kolnik suh
  • Zbog oštećene dilatacije na dionici AC A7 na 21+300 km u smjeru Zagreba, promet se vodi uz ograničenje brzine od 60 km/h.
  • Radovi na kraku 2 čvora 5 - DIRAČJE u smjeru Zagreba. Vozi se suženim kolnikom uz ograničenje brzine 40 km/h. Predviđeno trajanje radova je danas do 17:00.
  • Zbog radova postavljena je nova privremena prometna signalizacija(radovi izgradnje nove državne ceste D 403) na kraku 1(vozi se dvosmjerno) a krak 2 je djelomično zatvoren na čvoru 7 - ŠKURINJE u smjeru Zagreba. Vozi se uz ograničenje brzine 40 km/h. Predviđeni završetak radova je 16.11.2022.
A7
GP Rupa - čvor Diračje
  • Kolnik mokar
D102
Krčki most
  • Redovno, kolnik suh
  • Radovi na državnoj cesti D102 - mostu Krk između 1+700 km i 2+500 km. Za sav promet zatvorena je lijeva kolnička traka (u smjeru kopna), promet se odvija desnom kolničkom trakom naizmjeničnim propuštanjem vozila uz regulaciju semaforima. Vozi se uz ograničenje brzine od 30 km/h. Predviđeno vrijeme trajanja radova je od 15.9.2020. godine do 20.12.2020. godine.
opširnije...
 

stanje na cestama

NA DAN 05.12.2020 u 08:44

Životinja (uočena je srna) na autocesti A4 između čvora GORIČAN i čvora GORIČAN STARI. Molimo korisnike za dodatan oprez. 
opširnije...