Ostanimo Odgovorni

Dragi korisnici,

 

za ugodnije putovanje našim autocestama izradili smo za vas višejezični informativni digitalni letak sa savjetima za sigurno putovanje u uvjetima COVID 19 pandemije. U letku možete naći informacije o planiranju putovanja, modelima beskontaktnog plaćanja i cijenama cestarine, te podsjetnik na provođenje preventivnih mjera za sprječavanje širenja koronavirusa.

opširnije...

INA Vukova Gorica

|

Na cestovnom pravcu prema jadranskoj obali, ali i u povratku, ako do sada nije postojala nezaobilazna oaza za osvježenje na cestovnom pravcu prema jadranskoj obali, od sada će to biti INA Vukova Gorica.

 

Na ovom dobro poznatom maloprodajnom mjestu INA je otvorila jedinstveni gastro kutak - FreshCorner restoran u Ininoj maloprodajnoj mreži. Uz novouređeni FreshCorner, Inin gastro brend, tu je u partnerstvu s Globalnom Hranom d.o.o, otvoren i McDonald’s.

opširnije...

UKIDANJE NAPLATE CESTARINE NA MOSTU KRK

|

Dana 15. lipnja 2020. godine u 0,00 sati ukinuta je naplata cestarine na mostu Krk, a sukladno Odluci Vlade Republike Hrvatske od 21. svibnja 2020. godine o pokretanju postupka za prestanak koncesije dane društvu Autocesta Rijeka - Zagreb i pripajanja društva Autocesta Rijeka - Zagreb (ARZ) Hrvatskim autocestama (HAC) i Odluci o izmjeni Odluke o osnivanju dioničkog društva Autocesta Rijeka - Zagreb d.d. i dodjeli koncesije za građenje i gospodarenje Autocestom Rijeka - Zagreb.

 

Ministar mora, prometa i infrastrukture, Oleg Butković prigodnim govorom u 9,00 sati obilježio je prestanak naplate cestarine na mostu Krk. Nazočnima se obratio i ministar turizma Gari Cappelli te istaknuo značaj odluke o ukidanju cestarine mosta Krk na razvoj turizma u Republici Hrvatskoj.

 

opširnije...
ENC pakete moguće je kupiti na svim naplatnim postajama 0-24.
besplatni info telefon
0800 0111Poziv iz inozemstva
+385 1 6504 899

Izmještanje državne ceste D6

eu p2 1
Naziv projekta: Izrada studije izvodljivosti za projekt "Izmještanje državne ceste D6, od čvora Novigrad do Lišnice - Karlovačka županija"
Nositelj projekta: Autocesta Rijeka - Zagreb, društvo za građenje i gospodarenje autocestom d.d. Širolina 4, 10 000 Zagreb
Cilj projekta: Cilj projekta je izraditi studiju izvodljivosti koja uključuje analizu troškova i koristi za ovaj projekt, kao preduvjet za razvoj regije, uklanjanje uskih grla, olakšanje prekograničnog prometa, kako bi se povećala kvaliteta pripremljenosti projekta za prijavu za sufinanciranje iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova za razdoblje 2014. - 2020.
Opravdanost: Izgrađen je dio državne ceste D6 od Netretića do čvora Novigrad, uključivo i čvor Novigrad, te je potrebno izgraditi drugi dio D6 od čvorišta Novigrad do Lišnice duljine 4,44 km, kojim će se zaobići urbana struktura grada Karlovca, te omogućiti izravno priključenje prometa na autocestu s područja Duge Rese i bihaćke regije u BiH. Omogućiti efikasniju vezu na prometnom pravcu Republika Slovenija - Bosna i Hercegovina, te ostvariti najkraći cestovni spoj prostora sjeverne i središnje Europe s Jadranom.
Razdoblje provedbe
Projekta:
15.11.2014. do 15.11.2015.
Ugovorena vrijednost
Projekta:
384.000,00 kn (bez PDV-a)
Izvršitelj: WYG SAVJETOVANJE d.o.o. i RIJEKAPROJEKT d.o.o.

Sažetak Studije izvodljivosti za projekt
"Izmještanje državne ceste D6 od čvora Novigrad do Lišnice - Karlovačka županija"
Polazište za opravdanost projekta "Izmještanje državne ceste D6 od čvora Novigrad do Lišnice - Karlovačka županija" prije svega leži u prometnoj opterećenosti državne ceste D6 koja prolazi samim središtem grada Karlovca. Kao središte županije, Karlovac je kroz povijest oduvijek bio važno prometno čvorište na relaciji središnje i istočne Europe prema Jadranskom moru. Prometna opterećenost Grada postaje ozbiljan problem u vidu okolišnih aspekata, prometne propusne moći, sigurnosti u prometu i općenito kvalitete življenja. U gradskom prometu Karlovca, čak 78% prometnog opterećenja čini tranzitni promet s državnih cesta D1, D3 i D6 te vozila koja silaze s autoceste A1. Postojeće stanje uz sadašnji prosječni godišnji dnevni promet ograničava putnički i teretni promet, prije svega na relaciji Slovenija - Bosna i Hercegovina, dok bi u budućnosti uz pretpostavku rasta PGDP-a od 1% bio ozbiljan problem. Osim navedenog, problem prometnog opterećenja u Karlovcu očituje se u štetnim učincima na okoliš, odnosno na zdravlje i sigurnost ljudi u gradu što nije u skladu s regionalnim i državnim razvojnim strategijama, a time i europskim strategijama i smjernicama razvoja.

Izgradnjom čvora Novigrad i izmještanjem dijela državne ceste D6 (čvor Novigrad - Netretić), tranzitni promet se dijelom preusmjerio sa državne ceste na autocestu, ali i na naredni čvor Karlovac. Kao druga faza izmještanja D6 predviđeno je izmještanje državne ceste čvor Novigrad - Lišnica što i je predmetni projekt.

U studiji razmatrane su tri varijante buduće predmetne dionice. Kao kriteriji odabira optimalne varijante u multikriterijskoj analizi uzeti su u obzir utjecaji na: lokalnu zajednicu, okoliš, troškovi izgradnje i tehničke karakteristike građevine. Prema navedenim kriterijima optimalna je varijanta 1, u odnosu na druge dvije, jer u sebi ujedinjuje pozitivan utjecaj na lokalnu zajednicu, okoliš i dobre tehničke karakteristike prometnice te je visoke razine uslužnosti. Ova varijanta položena je od nadvožnjaka Maletić (čvor Novigrad), smjerom sjeverozapad-jugoistok i obilazi naselje Novigrad sa sjeverne strane, optimalno je prilagođena konfiguraciji terena i uvjetima, mostom duljine 378 m prelazi inundacijski pojas i rijeku Dobru i završava u Lišnici priključkom na državnu cestu D3. Trasa je postavljena tako da prolazi do sada neizgrađenim područjem na prikladnoj udaljenosti od naselja kako bi se ipak istovremeno osiguralo čim kraće vrijeme putovanja. Ukupna duljina dionice ceste iznosi 4.440 m uz računsku brzinu od 80 km/h. Investicijska vrijednost odabrane varijante 1 iznosi 109.412.500,00 HRK, što u cjelini predstavlja prihvatljive troškove za sufinanciranje iz fondova EU. Financijska analiza, kao i socio-ekonomska analiza troškova i koristi optimalnu varijantu ocijenila je pogodnom za sufinanciranje iz javnih sredstava EU fondova. Rezultati ove studije ukazuju da je projekt opravdan, izvediv i društveno koristan uz sufinanciranje iz EU fondova.

Projekt je u skladu s Operativnim programom Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020. prioritetom 7a Podupiranje multimodalnog jedinstvenog europskog prometnog prostora ulaganjem u TEN-T, specifičnim ciljem 7a1 poboljšanje cestovne mreže TEN-T i pristupa cestovnoj mreži TEN-T. Također, projekt je usklađen sa Strategijom prometnog razvoja RH za razdoblje 2014. - 2030., kao i ostalim nacionalnim, regionalnim i lokalnim dokumentima.

Za više informacija o Studiji izvodljivosti za projekt "Izmještanje državne ceste D6 od čvora Novigrad do Lišnice - Karlovačka županija" molimo da nas kontaktirate.

Sufinanciranje: Projekt je sufinancirala Europska unija (s 85 posto vrijednosti projekta) iz Europskog fonda za regionalni razvoj kroz Operativni program Promet 2007.-2013. 15 posto vrijednosti projekta sufinancirati će Autocesta Rijeka- Zagreb d.d.
Kontakt osoba za
dodatne informacije:
Sanjin-Velebit Pešut
Broj telefona: +385 1 6515 360
E-pošta: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Korisni linkovi: www.strukturnifondovi.hr
www.mppi.hr
www.promet-eufondovi.hr

Stanje na autocesti

 NA DAN 14.07.2020 u 00:35 sati

A1
Zagreb/Lučko - čvor Karlovac
  • Redovno, kolnik suh
A1
čvor Karlovac - čvor Bosiljevo 2
  • Redovno, kolnik suh
A6
čvor Bosiljevo 2 - čvor Kikovica
  • Redovno, kolnik suh
  • Jak vjetar na dionici Kikovica - tunel Tuhobić. Mole se korisnici za dodatni oprez!.
  • Radovi na autocesti A6 između 33+900 km i 37+000 km, uključujući i tunel Vršek. Za sav promet zatvoren je kolnik u smjeru Rijeke promet se vodi dvosmjerno na kolniku u smjeru Zagreba Molimo korisnike za poštivanje prometnih znakova. Vozi se uz ograničenje brzine 60 km/h. Predviđeno trajanje radova je od 11.05.2020. godine do 18.07.2020. godine.
  • Radovi na autocesti A6 između 24+600 km i 21+800 km u smjeru Zagreba promet se vodi jednom prometnom trakom. Vozi se uz ograničenje brzine 60 km/h. Predviđeno trajanje radova je od 04.05.2020. godine do 20.07.2020. godine.
  • Radovi na autocesti A6 između 65+400 km i 69+900 km u smjeru Rijeke promet se vodi jednom prometnom trakom. Vozi se uz ograničenje brzine 60 km/h. Predviđeno trajanje radova je do 01.10.2020. godine.
  • Radovi na autocesti A6 između 67+700 km i 71+700 km. Za sav promet zatvoren je kolnik u smjeru Rijeke, a promet se vodi dvosmjerno na kolniku u smjeru Zagreba. Molimo korisnike za poštivanje prometnih znakova. Vozi se uz ograničenje brzine 80 km/h. Predviđeno trajanje radova je do 15.07.2020. godine.
  • Radovi na autocesti A6 između 63+400 km i 65+400 km . Za sav promet zatvoren je kolnik u smjeru Rijeke promet se vodi dvosmjerno na kolniku u smjeru Zagreba Molimo korisnike za poštivanje prometnih znakova. Vozi se uz ograničenje brzine 60 km/h. Predviđeno trajanje radova je od 27.05.2020. godine do 01.10.2020. godine.
A6
čvor Kikovica - Rijeka/čvor Orehovica
  • Redovno, kolnik suh
  • Radovi na autocesti A6 između 77+300 km i 78+700 km u smjeru Rijeke promet se vodi jednom prometnom trakom. Vozi se uz ograničenje brzine 60 km/h. Predviđeno trajanje radova je od 30.06.2020. godine do 18.07.2020. godine.
A7
čvor Orehovica - čvor Diračje
  • Redovno, kolnik suh
  • Zbog oštećene dilatacije na dionici AC A7 na 21+300 km u smjeru Zagreba, promet se vodi uz ograničenje brzine 60 km/h.
A7
GP Rupa - čvor Diračje
  • Redovno, kolnik suh
D102
Krčki most
  • Redovno, kolnik suh
opširnije...
 

stanje na cestama

NA DAN 14.07.2020 u 04:05

Zbog jakog vjetra na Jadranskoj magistrali između Novog Vinodolskog i Karlobaga zabrana je prometa za autobuse na kat, vozila s kamp prikolicama i motocikle (I. skupina vozila). Vozače upozoravamo da prilagode brzinu i način vožnje uvjetima na cestama.
opširnije...