HITNI KORIDOR SPAŠAVA ŽIVOTE!

Na prometnici s dva prometna traka hitni koridor formira se tako što se vozila u desnom traku pomaknu što više udesno, a vozila u lijevom traku što više ulijevo. Na prometnicama s tri traka oslobađa se srednji trak tako što se vozila u srednjem traku pomaknu u desni trak i propuste interventna vozila.

opširnije...

Obavijest korisnicima

|

Poštovani korisnici,

obavještavamo vas da je stupio na snagu Pravilnik o ograničavanju uporabe pojedinih javnih cesta za promet teretnih vozila čija najveća dopuštena masa premašuje 7,5 tona (NN 20/2019), kojim je definirano na kojim prometnicama u Hrvatskoj se ograničava promet vozilima čija masa premašuje 7,5 tona.

ZAPOČELA ZIMSKA SLUŽBA ODRŽAVANJA

|

Zimska služba održavanja autocesta započela je 15.10. na brdskim dionicama od čvora Karlovac do čvora Vrata na A6 (Gorski kotar), a na ostalim dionicama autocesta 01.11. tekuće godine.

 

Ovisno o vremenskim prilikama (stanje kolnika, temperatura, padaline...) nastupaju zimski uvjeti na autocesti, odnosno na određenoj dionici, a isto podrazumijeva ograničenje ili zabranu prometovanja motornim vozilima koja nemaju zimsku opremu i teretnim automobilima s priključnim vozilom.

opširnije...
ENC pakete moguće je kupiti na svim naplatnim postajama 0-24.
besplatni info telefon
0800 0111Poziv iz inozemstva
+385 1 6504 899

Izmještanje državne ceste D6

eu p2 1
Naziv projekta: Izrada studije izvodljivosti za projekt "Izmještanje državne ceste D6, od čvora Novigrad do Lišnice - Karlovačka županija"
Nositelj projekta: Autocesta Rijeka - Zagreb, društvo za građenje i gospodarenje autocestom d.d. Širolina 4, 10 000 Zagreb
Cilj projekta: Cilj projekta je izraditi studiju izvodljivosti koja uključuje analizu troškova i koristi za ovaj projekt, kao preduvjet za razvoj regije, uklanjanje uskih grla, olakšanje prekograničnog prometa, kako bi se povećala kvaliteta pripremljenosti projekta za prijavu za sufinanciranje iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova za razdoblje 2014. - 2020.
Opravdanost: Izgrađen je dio državne ceste D6 od Netretića do čvora Novigrad, uključivo i čvor Novigrad, te je potrebno izgraditi drugi dio D6 od čvorišta Novigrad do Lišnice duljine 4,44 km, kojim će se zaobići urbana struktura grada Karlovca, te omogućiti izravno priključenje prometa na autocestu s područja Duge Rese i bihaćke regije u BiH. Omogućiti efikasniju vezu na prometnom pravcu Republika Slovenija - Bosna i Hercegovina, te ostvariti najkraći cestovni spoj prostora sjeverne i središnje Europe s Jadranom.
Razdoblje provedbe
Projekta:
15.11.2014. do 15.11.2015.
Ugovorena vrijednost
Projekta:
384.000,00 kn (bez PDV-a)
Izvršitelj: WYG SAVJETOVANJE d.o.o. i RIJEKAPROJEKT d.o.o.

Sažetak Studije izvodljivosti za projekt
"Izmještanje državne ceste D6 od čvora Novigrad do Lišnice - Karlovačka županija"
Polazište za opravdanost projekta "Izmještanje državne ceste D6 od čvora Novigrad do Lišnice - Karlovačka županija" prije svega leži u prometnoj opterećenosti državne ceste D6 koja prolazi samim središtem grada Karlovca. Kao središte županije, Karlovac je kroz povijest oduvijek bio važno prometno čvorište na relaciji središnje i istočne Europe prema Jadranskom moru. Prometna opterećenost Grada postaje ozbiljan problem u vidu okolišnih aspekata, prometne propusne moći, sigurnosti u prometu i općenito kvalitete življenja. U gradskom prometu Karlovca, čak 78% prometnog opterećenja čini tranzitni promet s državnih cesta D1, D3 i D6 te vozila koja silaze s autoceste A1. Postojeće stanje uz sadašnji prosječni godišnji dnevni promet ograničava putnički i teretni promet, prije svega na relaciji Slovenija - Bosna i Hercegovina, dok bi u budućnosti uz pretpostavku rasta PGDP-a od 1% bio ozbiljan problem. Osim navedenog, problem prometnog opterećenja u Karlovcu očituje se u štetnim učincima na okoliš, odnosno na zdravlje i sigurnost ljudi u gradu što nije u skladu s regionalnim i državnim razvojnim strategijama, a time i europskim strategijama i smjernicama razvoja.

Izgradnjom čvora Novigrad i izmještanjem dijela državne ceste D6 (čvor Novigrad - Netretić), tranzitni promet se dijelom preusmjerio sa državne ceste na autocestu, ali i na naredni čvor Karlovac. Kao druga faza izmještanja D6 predviđeno je izmještanje državne ceste čvor Novigrad - Lišnica što i je predmetni projekt.

U studiji razmatrane su tri varijante buduće predmetne dionice. Kao kriteriji odabira optimalne varijante u multikriterijskoj analizi uzeti su u obzir utjecaji na: lokalnu zajednicu, okoliš, troškovi izgradnje i tehničke karakteristike građevine. Prema navedenim kriterijima optimalna je varijanta 1, u odnosu na druge dvije, jer u sebi ujedinjuje pozitivan utjecaj na lokalnu zajednicu, okoliš i dobre tehničke karakteristike prometnice te je visoke razine uslužnosti. Ova varijanta položena je od nadvožnjaka Maletić (čvor Novigrad), smjerom sjeverozapad-jugoistok i obilazi naselje Novigrad sa sjeverne strane, optimalno je prilagođena konfiguraciji terena i uvjetima, mostom duljine 378 m prelazi inundacijski pojas i rijeku Dobru i završava u Lišnici priključkom na državnu cestu D3. Trasa je postavljena tako da prolazi do sada neizgrađenim područjem na prikladnoj udaljenosti od naselja kako bi se ipak istovremeno osiguralo čim kraće vrijeme putovanja. Ukupna duljina dionice ceste iznosi 4.440 m uz računsku brzinu od 80 km/h. Investicijska vrijednost odabrane varijante 1 iznosi 109.412.500,00 HRK, što u cjelini predstavlja prihvatljive troškove za sufinanciranje iz fondova EU. Financijska analiza, kao i socio-ekonomska analiza troškova i koristi optimalnu varijantu ocijenila je pogodnom za sufinanciranje iz javnih sredstava EU fondova. Rezultati ove studije ukazuju da je projekt opravdan, izvediv i društveno koristan uz sufinanciranje iz EU fondova.

Projekt je u skladu s Operativnim programom Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020. prioritetom 7a Podupiranje multimodalnog jedinstvenog europskog prometnog prostora ulaganjem u TEN-T, specifičnim ciljem 7a1 poboljšanje cestovne mreže TEN-T i pristupa cestovnoj mreži TEN-T. Također, projekt je usklađen sa Strategijom prometnog razvoja RH za razdoblje 2014. - 2030., kao i ostalim nacionalnim, regionalnim i lokalnim dokumentima.

Za više informacija o Studiji izvodljivosti za projekt "Izmještanje državne ceste D6 od čvora Novigrad do Lišnice - Karlovačka županija" molimo da nas kontaktirate.

Sufinanciranje: Projekt je sufinancirala Europska unija (s 85 posto vrijednosti projekta) iz Europskog fonda za regionalni razvoj kroz Operativni program Promet 2007.-2013. 15 posto vrijednosti projekta sufinancirati će Autocesta Rijeka- Zagreb d.d.
Kontakt osoba za
dodatne informacije:
Sanjin-Velebit Pešut
Broj telefona: +385 1 6515 360
E-pošta: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Korisni linkovi: www.strukturnifondovi.hr
www.mppi.hr
www.promet-eufondovi.hr

Stanje na autocesti

 NA DAN 19.06.2019 u 17:00 sati

A1
Zagreb/Lučko - čvor Karlovac
  • Redovno, kolnik suh
  • Povećana gustoća prometa na autocesti A1 između čvora LUČKO i čvora KARLOVAC u smjeru Rijeke. Molimo korisnike za pojačan oprez.
A1
čvor Karlovac - čvor Bosiljevo 2
  • Redovno, kolnik suh
  • Povećana gustoća prometa na autocesti A1 između čvora KARLOVAC i čvora BOSILJEVO II u smjeru Rijeke. Molimo korisnike za pojačan oprez.
A6
čvor Bosiljevo 2 - čvor Kikovica
  • Kolnik mokar
  • Povećana gustoća prometa na autocesti A6 u oba smjera. Molimo korisnike za pojačan oprez.
  • Radovi na autocesti A6 između 69+500 km i 69+900 km u smjeru Rijeke promet se vodi po dvije prometne trake. Vozi se uz ograničenje brzine 80 km/h. Predviđeno trajanje radova je od 15.06.2019. godine do 15.07.2019. godine.
  • Radovi na autocesti A6 između 52+300 km i 52+500 km u smjeru Rijeke. Vozi se uz ograničenje brzine 80 km/h. Predviđeno trajanje radova je od 15.06.2019. godine do 15.07.2019. godine.
  • Radovi na autocesti A6 u tunelu ČARDAK u smjeru Zagreba promet se vodi jednom prometnom trakom. Vozi se uz ograničenje brzine 60 km/h. Predviđeno trajanje radova je do 04.07.2019.
  • Radovi na autocesti A6 između 18+400 km i 21+730 km. Za sav promet zatvoren je kolnik u smjeru Rijeke promet se vodi dvosmjerno na kolniku u smjeru Zagreba. Molimo korisnike za poštivanje prometnih znakova. Vozi se uz ograničenje brzine 60 km/h. Predviđeno trajanje radova je do 04.07.2019. godine.
A6
čvor Kikovica - Rijeka/čvor Orehovica
  • Kolnik mokar
  • Radovi na autocesti A6 pred CERNIK - ČAVLE u smjeru Zagreba. Vozi se uz ograničenje brzine 100 km/h. Predviđeno trajanje radova je od 06.03.2019. godine u 15:36 do 21.06.2019. godine u 00:00.
A7
čvor Orehovica - čvor Diračje
  • Kolnik mokar
A7
GP Rupa - čvor Diračje
  • Kolnik mokar
  • Kolona vozila na kraku 3 čvora 4 - MATULJI u smjeru Opatije/Istre. Kolona vozila proteže se oko 2 km. Molimo korisnike za strpljenje.
D102
Krčki most
  • Kolnik mokar
opširnije...
 

stanje na cestama

NA DAN 19.06.2019 u 16:51

Zbog teretnog vozila u kvaru na dionici državne ceste DC1 u mjestu Pećani promet teče usporeno, jednim trakom.  Zbog povremenih lokalnih pljuskova kolnici su mokri i skliski mjestimice u Hrvatskom primorju, Gorskom kotaru i Lici.   Promet je pojačan na gradskim prometnicama i obilaznicama, prilaznim cestama većih gradova i mjesta, pojedinim dionicama autocesta te nekim graničnim prijelazima, u trajektnim lukama i pristaništima. Veća je gustoća prometa na autocesti A1 u smjeru mora, na ulasku na autocestu u Lučkom kolona je oko 300m. Pojačan je promet i na autocesti A6 Rijeka-Zagreb na cijeloj dionici Bosiljevo-Kikovica, u oba smjera. 
opširnije...