Obavijest korisnicima

Dana 24., 25. i 28.9.2020. godine, između 00,00 sati i 04,00 sata, provest će se privremeno zaustavljanje cijelog prometa od čvora Oštrovica do čvora Kikovica (oba smjera), na autocesti A6, jednokratno u trajanju do 15 (petnaest) minuta zbog prolaska izvanrednog prijevoza. Rezervni termin određuje se za dan 29.9.2020. godine.

Regulacija prometa zbog sanacije kolnika mosta Krk

|

U utorak 15.09.2020. godine počinju radovi sanacije kolničke ploče mosta Krk kao dijela državne ceste D102, uz zamjenu asfaltnog zastora i hidroizolacije te dovršetak primarne sanacije i zaštite svih preostalih betonskih površina mosta od utjecaja i posljedica agresivnog djelovanja klorida iz morske vode. Radi duljine ukupnog zahvata i uvjeta izvođenja radova uz istovremeno sigurno i maksimalno protočno odvijanja prometa, radovi su podijeljeni u 4 faze od kojih prva počinje navedenog dana sa radovima na kolniku velikog luka. Svaka od 4 faza radova će se odvijati na jednoj polovini kolnika jednog luka (veliki i mali luk mosta Krk). Stoga će u utorak 15.09.2020. godine početi postavljanje privremene zaštitne barijere i uspostave privremene regulacije prometa, koji će se odvijati u zoni radova na velikom luku mosta Krk uz naizmjenično odvijanje prometa dvosmjerno po jednom prometnom traku.

opširnije...

OBAVIJEST O UVOĐENJU USLUGE ENC IN

|

Društvo Autocesta Rijeka - Zagreb d.d. za građenje i gospodarenje autocestom, Zagreb, Širolina 4, OIB: 96330310281 (u daljnjem tekstu: ARZ) obavještava korisnike usluge beskontaktne elektroničke naplate cestarine u sustavu naknadnog terećenja kreditnom /INA karticom (Master, Visa, Visa Premium, Diners i INA), da svoj ARZ ENC uređaj koji koriste na temelju ugovornog odnosa s ARZ-om mogu od dana 17. kolovoza 2020. godine, osim na autocestama i/ili cestovnim objektima kojima upravlja ARZ (A1 - od čvorišta Lučko do Bosiljeva, A6 - od čvorišta Bosiljevo do Grobnika, A7 Rupa i most Krk) i na autocestama i/ili cestovnim objektima s naplatom kojima upravlja društvo HRVATSKE AUTOCESTE d.o.o. (u daljnjem tekstu: HAC) koristiti i na Istarskom ipsilonu (koji uključuje dionice Umag – Pula i Kanfanar – Matulji duljine 141 km) bez ikakve dodatne registracije, a kojim upravlja društvo BINA-ISTRA d.d. (u daljnjem tekstu: BINA) .

opširnije...

ENC pakete moguće je kupiti na svim naplatnim postajama 0-24.
besplatni info telefon
0800 0111Poziv iz inozemstva
+385 1 6504 899

Izmještanje državne ceste D6

eu p2 1
Naziv projekta: Izrada studije izvodljivosti za projekt "Izmještanje državne ceste D6, od čvora Novigrad do Lišnice - Karlovačka županija"
Nositelj projekta: Autocesta Rijeka - Zagreb, društvo za građenje i gospodarenje autocestom d.d. Širolina 4, 10 000 Zagreb
Cilj projekta: Cilj projekta je izraditi studiju izvodljivosti koja uključuje analizu troškova i koristi za ovaj projekt, kao preduvjet za razvoj regije, uklanjanje uskih grla, olakšanje prekograničnog prometa, kako bi se povećala kvaliteta pripremljenosti projekta za prijavu za sufinanciranje iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova za razdoblje 2014. - 2020.
Opravdanost: Izgrađen je dio državne ceste D6 od Netretića do čvora Novigrad, uključivo i čvor Novigrad, te je potrebno izgraditi drugi dio D6 od čvorišta Novigrad do Lišnice duljine 4,44 km, kojim će se zaobići urbana struktura grada Karlovca, te omogućiti izravno priključenje prometa na autocestu s područja Duge Rese i bihaćke regije u BiH. Omogućiti efikasniju vezu na prometnom pravcu Republika Slovenija - Bosna i Hercegovina, te ostvariti najkraći cestovni spoj prostora sjeverne i središnje Europe s Jadranom.
Razdoblje provedbe
Projekta:
15.11.2014. do 15.11.2015.
Ugovorena vrijednost
Projekta:
384.000,00 kn (bez PDV-a)
Izvršitelj: WYG SAVJETOVANJE d.o.o. i RIJEKAPROJEKT d.o.o.

Sažetak Studije izvodljivosti za projekt
"Izmještanje državne ceste D6 od čvora Novigrad do Lišnice - Karlovačka županija"
Polazište za opravdanost projekta "Izmještanje državne ceste D6 od čvora Novigrad do Lišnice - Karlovačka županija" prije svega leži u prometnoj opterećenosti državne ceste D6 koja prolazi samim središtem grada Karlovca. Kao središte županije, Karlovac je kroz povijest oduvijek bio važno prometno čvorište na relaciji središnje i istočne Europe prema Jadranskom moru. Prometna opterećenost Grada postaje ozbiljan problem u vidu okolišnih aspekata, prometne propusne moći, sigurnosti u prometu i općenito kvalitete življenja. U gradskom prometu Karlovca, čak 78% prometnog opterećenja čini tranzitni promet s državnih cesta D1, D3 i D6 te vozila koja silaze s autoceste A1. Postojeće stanje uz sadašnji prosječni godišnji dnevni promet ograničava putnički i teretni promet, prije svega na relaciji Slovenija - Bosna i Hercegovina, dok bi u budućnosti uz pretpostavku rasta PGDP-a od 1% bio ozbiljan problem. Osim navedenog, problem prometnog opterećenja u Karlovcu očituje se u štetnim učincima na okoliš, odnosno na zdravlje i sigurnost ljudi u gradu što nije u skladu s regionalnim i državnim razvojnim strategijama, a time i europskim strategijama i smjernicama razvoja.

Izgradnjom čvora Novigrad i izmještanjem dijela državne ceste D6 (čvor Novigrad - Netretić), tranzitni promet se dijelom preusmjerio sa državne ceste na autocestu, ali i na naredni čvor Karlovac. Kao druga faza izmještanja D6 predviđeno je izmještanje državne ceste čvor Novigrad - Lišnica što i je predmetni projekt.

U studiji razmatrane su tri varijante buduće predmetne dionice. Kao kriteriji odabira optimalne varijante u multikriterijskoj analizi uzeti su u obzir utjecaji na: lokalnu zajednicu, okoliš, troškovi izgradnje i tehničke karakteristike građevine. Prema navedenim kriterijima optimalna je varijanta 1, u odnosu na druge dvije, jer u sebi ujedinjuje pozitivan utjecaj na lokalnu zajednicu, okoliš i dobre tehničke karakteristike prometnice te je visoke razine uslužnosti. Ova varijanta položena je od nadvožnjaka Maletić (čvor Novigrad), smjerom sjeverozapad-jugoistok i obilazi naselje Novigrad sa sjeverne strane, optimalno je prilagođena konfiguraciji terena i uvjetima, mostom duljine 378 m prelazi inundacijski pojas i rijeku Dobru i završava u Lišnici priključkom na državnu cestu D3. Trasa je postavljena tako da prolazi do sada neizgrađenim područjem na prikladnoj udaljenosti od naselja kako bi se ipak istovremeno osiguralo čim kraće vrijeme putovanja. Ukupna duljina dionice ceste iznosi 4.440 m uz računsku brzinu od 80 km/h. Investicijska vrijednost odabrane varijante 1 iznosi 109.412.500,00 HRK, što u cjelini predstavlja prihvatljive troškove za sufinanciranje iz fondova EU. Financijska analiza, kao i socio-ekonomska analiza troškova i koristi optimalnu varijantu ocijenila je pogodnom za sufinanciranje iz javnih sredstava EU fondova. Rezultati ove studije ukazuju da je projekt opravdan, izvediv i društveno koristan uz sufinanciranje iz EU fondova.

Projekt je u skladu s Operativnim programom Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020. prioritetom 7a Podupiranje multimodalnog jedinstvenog europskog prometnog prostora ulaganjem u TEN-T, specifičnim ciljem 7a1 poboljšanje cestovne mreže TEN-T i pristupa cestovnoj mreži TEN-T. Također, projekt je usklađen sa Strategijom prometnog razvoja RH za razdoblje 2014. - 2030., kao i ostalim nacionalnim, regionalnim i lokalnim dokumentima.

Za više informacija o Studiji izvodljivosti za projekt "Izmještanje državne ceste D6 od čvora Novigrad do Lišnice - Karlovačka županija" molimo da nas kontaktirate.

Sufinanciranje: Projekt je sufinancirala Europska unija (s 85 posto vrijednosti projekta) iz Europskog fonda za regionalni razvoj kroz Operativni program Promet 2007.-2013. 15 posto vrijednosti projekta sufinancirati će Autocesta Rijeka- Zagreb d.d.
Kontakt osoba za
dodatne informacije:
Sanjin-Velebit Pešut
Broj telefona: +385 1 6515 360
E-pošta: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Korisni linkovi: www.strukturnifondovi.hr
www.mppi.hr
www.promet-eufondovi.hr

Stanje na autocesti

 NA DAN 25.09.2020 u 07:19 sati

A1
Zagreb/Lučko - čvor Karlovac
  • Kolnik mokar
  • Radovi na autocesti A1 između 12+350 km i 13+600 km u smjeru Rijeke promet se vodi jednom prometnom trakom. Predviđeno trajanje radova je od 21.09.2020. godine do 25.09.2020. godine.
A1
čvor Karlovac - čvor Bosiljevo 2
  • Kolnik mokar
A6
čvor Bosiljevo 2 - čvor Kikovica
  • Kolnik mokar
  • Na autocesti A6 između 12+400 km i 14+000 km. zbog odrona velikog kamena na sporovoznu traku u smjeru Rijeke promet se vodi po dvije prometne trake. Vozi se uz ograničenje brzine 60 km/h. Molimo korisnike za dodatan oprez.
  • Radovi na autocesti A6 u tunelu VRŠEK u smjeru Rijeke promet se vodi jednom prometnom trakom. Vozi se uz ograničenje brzine 60 km/h. Predviđeno trajanje radova je od 31.08.2020. godine do 15.10.2020. godine.
  • Radovi na autocesti A6 između 36+650 km i 42+200 km. Za sav promet zatvoren je kolnik u smjeru Rijeke promet se vodi dvosmjerno na kolniku u smjeru Zagreba Molimo korisnike za poštivanje prometnih znakova. Vozi se uz ograničenje brzine 60 km/h. Predviđeno trajanje radova je od 31.08.2020. godine do 15.10.2020. godine.
  • Radovi na autocesti A6 na 6+000 km između čvora VRBOVSKO i čvora BOSILJEVO II u smjeru Zagreba. Vozi se uz ograničenje brzine 80 km/h.
  • Radovi na autocesti A6 između 63+400 km i 65+400 km . Za sav promet zatvoren je kolnik u smjeru Rijeke promet se vodi dvosmjerno na kolniku u smjeru Zagreba Molimo korisnike za poštivanje prometnih znakova. Vozi se uz ograničenje brzine 60 km/h. Predviđeno trajanje radova je od 27.05.2020. godine do 01.10.2020. godine.
A6
čvor Kikovica - Rijeka/čvor Orehovica
  • Kolnik mokar
  • Radovi na autocesti A6 između 78+100 km i 79+800 km u smjeru Rijeke promet se vodi po dvije prometne trake. Vozi se uz ograničenje brzine 80 km/h. Predviđeno trajanje radova je od 24.09.2020. godine do 25.09.2020. godine .
A7
čvor Orehovica - čvor Diračje
  • Kolnik mokar
  • Zbog oštećene dilatacije na dionici AC A7 na 21+300 km u smjeru Zagreba, promet se vodi uz ograničenje brzine 60 km/h.
A7
GP Rupa - čvor Diračje
  • Kolnik mokar
  • Zbog oštećenja elastične odbojne ograde u razdjelnom pojasu na dionici AC A7 na 17+250 km u smjeru Rupe, promet se vodi uz ograničenje 80 km/h.
D102
Krčki most
  • Kolnik mokar
  • Radovi na državnoj cesti D102 - mostu Krk između 1+700 km i 2+500 km. Za sav promet zatvorena je lijeva kolnička traka (u smjeru kopna), promet se odvija desnom kolničkom trakom naizmjeničnim propuštanjem vozila uz regulaciju semaforima. Vozi se uz ograničenje brzine od 30 km/h. Predviđeno vrijeme trajanja radova je od 15.9.2020. godine do 20.12.2020. godine.
opširnije...
 

stanje na cestama

NA DAN 25.09.2020 u 07:38

Kolnici su mjestimice mokri ili samo vlažni i skliski u većem dijelu zemlje. Mogući su odroni. Zbog povremeno jakih pljuskova kiše moguće je naići na veću količinu vode koja se zadržava na kolniku. Vozačima savjetujemo da prilagode brzinu i način vožnje uvjetima na cestama te održavaju sigurnosni razmak između vozila.
opširnije...