Kako koristiti hashtagove na Facebooku

Kako koristiti hashtagove na Facebooku

Što je hashtag?

Hashtag je simbol koji se koristi na društvenim mrežama i drugim digitalnim platformama kako bi se označila određena tema ili sadržaj, te se s time privukla pažnju na samu objavu. Oznaka hashtaga sastoji se od znaka ljestvi (#), te ju potom prati riječ, izreka, broj ili kombinacija broja i slova bez razmaka između njih. Kada se koristi oznaka u objavi ili poruci na društvenoj mreži, pretvara se u aktivni link koji omogućava korisnicima da pronađu sve objave koje sadrže isti hashtag. Hashtagovi su veoma postali popularni na Twitteru, ali se od tada proširili i na druge platforme kao što su Facebook, Instagram i LinkedIn. Njihova svrha je olakšati pretraživanje i grupiranje sadržaja na određene teme. Kada korisnici kliknu na tu oznaku ili pretražeju neku određenu oznaku, mogu vidjeti sve objave koje su označene istim hashtagom, bez obzira na to tko je objavio tu objavu. Hashtagovi se često koriste u marketinške svrhe kako bi se povećala vidljivost i dosegnula ciljana publika.

Kako je nastao hashtag?

Hashtag je nastao na Twitteru. Ideja o upotrebi simbola hashtaga za označavanje tema ili sadržaja prvi put se pojavila 2007. godine od strane korisnika Twittera Chrisa Messine koji je predložio korištenje simbola ljestvi za označavanje tema u tweetovima kako bi se olakšalo pretraživanje relevantnih objava. Messina je predložio da se hashtag koristi na sljedeći način, a to je ako korisnik želi označiti neku temu poput knjiga, umjesto da samo napiše riječ knjiga u tweetu, treba samo napisati #knjiga. Ideja je bila da korisnici mogu kliknuti na tu oznaku i pregledati sve tweetove koji su označeni s istim hashtagom. Twitter je ubrzo prepoznao i pozitivno prihvatio ovu ideju te je uveo aktivno pretraživanje hashtagova 2009. godine. Od tada su hashtagovi postali popularni i proširili su se na druge društvene mreže i digitalne platforme. Hashtagovi su postali važan dio digitalne kulture i komunikacije, omogućavajući korisnicima da grupiraju sadržaj, prate trendove i sudjeluju u razgovorima na temama koje ih zanimaju.

Kako postaviti hashtag na Facebooku?

Kako biste postavili hashtag na Facebooku i privukli pažnju na svoju objavu, sve što trebate napraviti je prvo otvoriti Facebook i pripremiti objavu koju želite podijeliti s hashtagom. Zatim, u tekstu objave dodajte hashtag tako da unesete znak ljestvi s riječi ili izrekom bez razmaka između njih. Facebook će automatski prepoznati oznaku i promijeniti ga u aktivni link. Možete dodati više hashtagova u istoj objavi, no nemojte pretjerivati jer previše hashtagova može učiniti objavu neurednom. Kada ste objavili svoju objavu s hashtagom, korisnici mogu kliknuti na oznaku i bit će preusmjereni na stranicu koja prikazuje sve objave označene istim hashtagom. Važno je za napomenuti kako privatne objave možda neće biti vidljive na javnoj stranici hashtagova, osim ako niste odabrali da se objava dijeli s javnošću. Također, možete pretraživati hashtagove na Facebooku koristeći polje za pretraživanje na vrhu stranice. Hashtagovi na Facebooku su veoma korisni jer Vam mogu pomoći da grupirate svoje objave, pridružite se razgovorima i povećate vidljivost svojeg sadržaja.


Tagovi: