Kako napraviti reels
Kako opisati reels?
Instagram Reels se danas opisuje kao popularniji način za promoviranje branda ili osobe kao influencer određenog marketinga. Reelsi su danas neizostavan dio mnogih marketinških planova jer u veoma kratkom roku omogućuje vidljivost na društvenim mrežama i prikupljanje publike. Kod stvaranja reelsa važno je kreirati relevantan sadržaj koji će pružiti pratiteljima ono što oni žele ili traže. Marketing stručnjaci navode kako su prve tri sekunde reelsa najvažnije, što znači da je bitan prvi dojam.
Kako se u svijetu online marketinga opisuje reels? Instagram Reelsi se opisuju kao kratki video uraci koji u prosjeku traju 15,030,60 ili 90 sekundi. Najčešće se rade prema određenom trendu jer tako postaju relevantni i mogu bit u trendu i do mjesec dana nakon objave. Reelsi se mogu snimati direktno na Instagram aplikaciji ili se mogu složiti od prethodno snimljenih video uratka koji se mogu pretvoriti u kraće isječke. Mogu se također kreirati i od fotografija koje mogu biti praćene s glazbom te dobrim tranzicijama.
Što je sve potrebno kako bi se kreirao reels?
Kako bi reels ostvario željene rezultate i privukao željenu publiku potrebno je u obzir uzeti sljedeće: Kreativnost i originalnost - Kao i u svemu, ako se želite istaknuti morate biti drugačiji. Prije izrade videa dobro razmislite o tome koja je vaša poruka/sadržaj i što želite prenijeti. Imajte na umu da je ovo vizualni sadržaj i da je važno imati odgovarajuću estetiku ili mood. Za primjer pogledajte reelse koji su u trendingu. Zadržite pažnju prve 2 sekunde - Prve sekunde reelsa su najvažnije. Preporučuje se da odmah na početku stavite ono najzanimljivije. Kadrovi moraju uvijek biti vizualno veoma atraktivni i vrijedi tuđe pažnje.
Optimalna duljina videa - Reels je najčešće kraćeg trajanja, no to ne znači da se morate pridružiti trendu kratkih videa. Ukoliko imate ciljanu publiku na umu vaš video može biti i do minute, no potrudite se da bude zanimljiv. Montaža videa - Ne morate biti profesionalni video editor da složite zanimljive scene, no poželjno je da obratite pažnju na pozadinsku glazbu, mijenjajuće kadrove ili kratke isječke. Pratite aktualne trendove - Trendovi se na društvenim mrežama brzo mijenjaju, stoga je važno da ste uvijek u toku. Cilj je da ste uvijek među prvima koji uskaču na trend i da uvijek ubacujete nešto svoje.
Kako napraviti vlastiti reels?
Sada kada znate potrebne osnove u kreiranju reelsa, potrebno je bacit se na samo kreiranje. Kako napraviti vlastiti reels? Za početak ćete otvoriti aplikaciju Instagrama i otići na kraticu Reels koja se nalazi na dnu vašeg zaslona. Odatle ćete moći snimiti novi videozapis ili odabrati nešto iz galerije vašeg uređaja. Nakon što ste odabrali željeno možete se posvetiti odabiru glazbe, efekta i drugih kreativnih elemenata koji će učiniti video privlačnim.
Instagram svakako nudi širok izbor glazbe, efekata i alata za uređivanje. U video možete dodati i tekst, razne naljepnice kao i druge elemente kako bi bio što zanimljiviji. Kada ste zadovoljni s kreiranim možete ga objaviti svojoj publici ili ga objaviti na svojoj priči. Reelsi su sjajan način za postizanje pratitelja, ali su isto tako i zabavan te kreativan način izražavanja. Nakon objave možete vidjeti koliko puta je video pogledan, da li je tko komentirao na njega, koliko puta je podijeljen među korisnicima.
Tagovi: