Kako napraviti tablicu u excelu
Kako se radi tablica u excelu?
Jedan od najvažnijih programa u Microsoft Office-u je svakako Excel. Ovaj program se sam po sebi sastoji od stanica, stupaca te redaka koji pomažu u stvaranju specifičnih shema za rješavanje raznih zadataka. Kako se radi tablica u Excelu? Radni prostor ovoga programa sastoji se od raznih elemenata. Stanica je svakako glavni strukturalni element s kojime se susrećemo. On će sadržavati brojeve kao i formule. Polja koja su posebno označena sa slovima nazivaju se stupci.
Kada kliknete na stupac A odabrat ćete sve ćelije koje se naze ispod, a sve promjene primijenit će se na odabrane ćelije. kako se radi tablica u Excelu? Prvi korak kod izrade tablice je zaglavlje. Prema pravilu to je prva linija koja će dijeliti podatke u razne kategorije, u primjeru: Ime, količina, cijena. Sljedeći korak je označavanje i klik na alatnu traku. Na alatnoj traci kliknete na Insert/Umetni i odaberete Table/Tablica. Klikom na označeno stvara se tablica na odabranim poljima. Tablice je moguće promijeniti i prilagoditi.
Kako se može prilagoditi tablica u excelu?
Tablice koje je kreirao Excel prema zadanom obliku zasnovane su na nijansama plave boje i imaju istaknute linije, kao i poseban format te zaglavlje. Ako vam se navedeni stil ne sviđa, možete ga promijeniti u par klikova. Kako se može prilagoditi tablica u Excelu? Za nastavak je potrebno kliknuti na bilo koju ćeliju u tablici i kliknuti na Table Design/Dizajn tablice. Ovdje možete odabrati što želite promijeniti i zatim kliknuti na otvorene opcije boje tablica koja su vidljive u desnom kutu alatne trake.
Tablica u Excelu promijeniti će se vašim klikom na određenu promjenu. Na ovaj način možete označiti važne stavke i uvijek imati posao pod kontrolom. Unutar tablice također možete mjenati i sadržaj, izgled slova i druge stavke. Excel svakako nudi zanimljive mogućnosti kada je u pitanju izrada tablice i njeno prilagođavanje. Prilagođavanje tablice može vam olakšati posao i može vam pružiti bolji uvid u vaše dnevne, tjedne, mjesečne zadatke/podatke.
Kako se može izbrisati tablica u Excelu?
U slučaju da imate proračunsku tablicu i one vam više nisu potrebne, one se mogu izbrisati u roku sekunde. Kako se briše tablica u Excelu? Ako želite u potpunosti izbrisati tablicu i sve podatke u njoj, tada je potrebno označiti tablicu mišem i kliknuti na Delete/Izbriši ili na Delete na tipkovnici. Tablica u Excelu veoma je prilagodljiva, i upravo zato je ona jedna od najkorištenijih alata u ovome programu. Da li se svi podaci u tablici čuvaju? Da.
Dok samostalno ne izbrišete cijelu tablicu, sadržaj tablice ili sve, vaši podaci će biti pohranjeni unutar tablice. Kada napravite tablicu, sav sadržaj unutar nje možete i dalje mijenjati i prilagođavati svojim potrebama ili poslu. Ako vam određeni koraci oko tablice u Excelu nisu jasni, tada online možete pronaći brze How to vodiče za korištenje Excela. Excel je veoma širok program i nudi mnoge mogućnosti, stoga je sasvim razumljivo ako ne znate kako napraviti nešto u njemu.
Tagovi: