Kako odabrati najbolje kanale društvenih mreža za svoje poslovanje

Kako odabrati najbolje kanale društvenih mreža za svoje poslovanje

Društvene mreže su nova dimenzija ljudske stvarnosti

Digitalne tehnologije su promijenile ljudski život u svim njegovim aspektima, a naročito u aspektu poslovanja. Istina, još nitko nije napravio kompjuterski kramp, ali roboti rade mnoge poslove koje su oduvijek radili ljudi, a svaki bager ima kompjuterizirano upravljanje, a društvene mreže su nova dimenzija ljudske stvarnosti u socijalnom, psihološkom i u svakom drugom smislu. Više nitko ne lijepi oglase po banderama, samo izabere ciljanu društvenu mrežu, ovisno o tome što nudi ili što traži.

Društvene mreže povezuju interesne skupine i pojedince, prodaju vaše proizvode i usluge, pomažu vam u stvaranju i lansiranju vaših brendova i sve to unose u vaše domove i u živote pojedinaca. Svaka društvena mreža zamjenjuje more džambo plakata ili snimljenih reklama. Jedan duhoviti video, dobra komunikacija sa ostalim članovima mreže ili vašim pratiteljima mogu vas u trenu izvući iz anonimnosti. Ako nisi na mreži, to je kao da ne postojiš i većina ljudi je prisutna na više izabranih mreža.

Društvene mreže se biraju prema ciljanoj publici

Poznato je da se na LinkedInu skupljaju poslovnjaci, oni koji nude i oni koji traže poslove, na tik-toku se skuplja mlađa populacija, komunikacija i razmjena informacija je najbrža na Twitteru, instagram koriste ljudi za vlastitu promociju, promociju proizvoda ili brendova, a facebook danas okuplja ljude srednje životne dobi. Društvene mreže se biraju prema ciljanoj publici i onim što želite ponuditi ili pronaći, ako želite što širu publiku, tražit ćete što propulzivniju društvenu mrežu širokog dometa.

Postojeće društvene mreže stalno tehnološki dograđuju i dorađuju svoje sustave da ne bi došlo do zagušenja i do zasićenja, no svakodnevno niču i nove platforme koje odvlače dio korisnika postojećih mreža iako su njihovi članovi mahom iz skupina novih, do punoljetnosti tek stasalih generacija koje i ne znaju kakav je život ljudi na zemlji bio prije pojave interneta. Platforme koje na zažive na pravi način se ili prodaju ili prenamijene, a tržište web prostorima je poput tržišta nekretnina.

Društvene mreže su promijenile način komuniciranja, trgovanja

Iako se na prvi pogled čini da je taj virtualni svijet prilično apstraktan u njemu je vrlo živo, sve se odvija brzo i vrije kao u košnici, a SEO optimizacija za marketing vas kroz tražilice začas dovede do onog za čim tragate. Sve društvene mreže su na google tražilici, no, osim google tražilice postoje i druge tražilice i zato možete u tili čas obletjeti svijet a da se ne maknete s mjesta na kojem stojite.

Društvene mreže su povezane sa tražilicama ključnim riječima i pojmovima i u tako umreženim sistemima svaki podatak i svaku informaciju možete začas iskopati. Na društvenim mrežama je puno zabavnih sadržaja koji vas drže neko vrijeme, a kada vam dosade, samo odete na drugu društvenu mrežu, među nove ljude i nove sadržaje. Ima ljudi koji su ovisni o jednoj mreži, ima 2ptica selica" koje uvijek traže nešto novo, a ima i "leptira" koji jednostavno lete od cvijeta do cvijeta jer im se tako sviđa.


Tagovi: