Kako omogućiti check na Facebook stranici
Kako omogućiti check na Facebook stranici: koraci za postavljanje lokacije
Check-in je popularna funkcija na Facebooku koja omogućuje korisnicima da označe svoju prisutnost na određenom mjestu. Ako posjedujete poslovnu stranicu na Facebooku, omogućavanje check-ina za vašu stranicu može biti korisno za povećanje vidljivosti vašeg poslovanja i privlačenje novih korisnika. U ovom članku ćemo vam pokazati korake za omogućavanje check-ina na vašoj Facebook stranici.Korak 1: Postavite lokaciju za svoju stranicu Prije nego što omogućite check-in na svojoj Facebook stranici, morate postaviti lokaciju za svoje poslovanje.To možete učiniti tako da idete na svoju stranicu i kliknete na "Osnovne informacije" u izborniku s lijeve strane. Zatim kliknite na "Uredi stranicu" i odaberite "Informacije o poslovanju". Na ovoj stranici možete unijeti adresu svojeg poslovanja i provjeriti jeste li označili okvir "Prikaži kartu i provjeru u blizini". Ako niste, označite ga i spremite promjene.Korak 2: Provjerite jeste li kvalificirani za check-in Neke stranice neće biti kvalificirane za check-in, ovisno o vrsti poslovanja.Kako omogućiti check na Facebook stranici: važnost i prednosti za poslovne stranice
Kada omogućite check-in na svojoj Facebook stranici, to može biti vrlo korisno za vaše poslovanje. Osim što će korisnici moći označiti svoju prisutnost na vašem poslovanju, omogućavanje check-ina također može imati brojne druge prednosti za vašu poslovnu stranicu.Jedna od najvećih prednosti omogućavanja check-ina je povećanje vidljivosti vašeg poslovanja. Kada korisnici označe check-in na vašem poslovanju, to će se pojaviti na njihovoj vremenskoj liniji, što će privući pažnju njihovih prijatelja i obitelji.Kako omogućiti check na Facebook stranici: savjeti za privlačenje korisnika i povećanje interakcije
Kada omogućite check-in na vašoj Facebook stranici, to može biti korisno za povećanje interakcije s korisnicima i privlačenje novih korisnika. Međutim, samo omogućavanje check-ina nije dovoljno. Da biste privukli korisnike da označe check-in na vašem poslovanju, morate koristiti neke savjete i trikove koji će povećati interakciju i privući pažnju korisnika.Jedan od načina za privlačenje korisnika da označe check-in na vašem poslovanju je ponuditi nagrade ili posebne ponude.Tagovi: