Kako se rade neonske reklame
Što su neonske reklame
Neonske reklame su fluorescentne cijevi koje služe kao električno rasvjetno tijelo, te se izrađuje u razni oblicima i raznim bojama. Svrha neonskih reklama je upravo reklama kojom se želi privući klijenti u neki restoran, noćni klub, hotel i druga mjesta. Ove fuluorescentna cijeva funkcionira na način da svjetlo emitira fluorescentni sloj na stijenkama cijevi pod električnim nabojem u smjesama plemenitog plina i živinih para pod niskim tlakom.
Ovakav način reklamiranja je specifičan za velike gradove i vrlo je popularan. Plin neon koji se koristi za izradu neonske reklame nema ni boje, ni mirisa, ni okusa, a proizvodi se filtriranjem tekućeg zraka, te u tom postupku ostaje mala količina zraka koju su kemičari nazvali neon što znači novi.
Ovaj plin je potpuno bezopasan, nema toksičnosti niti može utjecati na disanje ili gušenje kod ljudi. Ovaj plin se nalazi u svom slobodnom obliku i nije ga moguće spajati u neke druge kemijske spojeve. Kada struja prođe kroz neon elektroni se sudaraju s atomima plina, te tako nastaje neonsko svjetlo.
Prve neonske reklame
Prve neonske reklame su nastale od prvih neonskih svjetljki koje su proizvedene 1898. godine kada je izdvojen neon kao zaseban plin i korišten u Geislerovoj cijevi te je takva svjetiljka bila izrazito crvene boje. Tek 1910. godine su se počele proizvoditi neonske cijevi i do 1930. godine su u Francuskoj bile glavni način osvjetljenja. U te cijevi stavljan je argon i živine pare, a utrošak električne energije koje su neonske cijevi koristile su uvelike manje nego obične žarulje. Upravo zato su se zbog male potrošnje neonske cijevi počele koristiti kao neonske reklame.
Dodavajući žive u neonsku cijev svjetlost postaje svijetloplava, a ukoliko se kombiniraju drugi rijetki plinovi neonske cijevi mogu producirati različite boje koje služe kao svjetleće reklame. Ovakve svjetleće reklame dobivaju na izražaju navečer jer ne emitiraju jarku svjetlost, privlače poglede jer su u zanimljivima bojama, a mogu se izraditi u različitim oblicima. Ovakve rekalme mogu biti izražene u obliku natpisa kojim se ispisuje naziv neke ustanove pa ljudi koji vole izlaziti navečer mogu uživati u šarenilu neonskih reklama.
Neonske reklame danas
Neonske reklame postoje i danas, čak uz razvoj tehnike i tehnologije, ovaj oblik oglašavanja još uvijek je popularan jer se od fluorescentnih cijevi mogu izrađivati razni oblici, slova, natpisi pa svatko tko želi istaknuti svoju tvrtku ili poslovanje rado će koristiti ovakav oblik reklamiranja. Drugi razlog tome što su neonske reklame još uvijek popularne je i mala potrošnja električne energije.
Iako ovakav oblik oglašavanja predstavlja retro oglašavanje, modni trendovi upravo se uvijek i okreću u prošlost pa vjerujemo da ćemo se još dugo susretati reklamiranjem uz pomoć neonskih reklama.
Danas postoje proizvođači kod kojih se može naručiti bilo kakav oblik, boja neonskih reklama koje možete naručiti da se napravi za vašu reklamu. Reklamiranje je osnova dobrog poslovanja naročito ako su vaši klijenti široke mase ljudi jer ćete neonskim reklamama privući znatiželjne poglede koji će možda upravo zbog neonskih reklama zakoračiti u vaš restoran ili bar i prepustiti se zabavi i dobrom raspoloženju, naročito ako neonsku rasvjetu koristite i u unutrašnjosti prostora.
Tagovi: