Tko je izmislio školu
Tko je izmislio školu prema povijesnim podacima
Postoji nedoumica oko toga tko je izmislio školu. Prema povijesnim izvorima, tada je ispite izumio američki biznismen i filantrop poznat kao Henry Fischel negdje krajem 19. stoljeća.
Međutim, neki izvori izum standardiziranih procjena pripisuju drugom čovjeku s istim imenom, tj. Henryju Fischelu. Bio je profesor vjeronauka na Sveučilištu Indiana početkom 20. stoljeća.
Koncept 'ispitivanja' ima korijene u drevnoj Kini. Prije gotovo 2000 godina u Kini je biti vladin dužnosnik bilo pitanje velikog prestiža, a jedini način da se uđe u ovaj elitni klub vladinih dužnosnika bio je položiti ispite koji su osmišljeni pod budnim okom cara Zhanga od Hena.
Prve procjene u Cambridgeu dogodile su se 14. 12. 1958., A nadzornici su putovali cijelim putem od Cambridgea do različitih dijelova Engleske željeznicom kako bi izvršili te testove. Horace Mann je izumio školu i ono što je danas moderni školski sustav Sjedinjenih Država. Horace je rođen 1796. u Massachusettsu, a postao je tajnik obrazovanja u Massachusettesu, gdje je zagovarao organizirani i postavljeni kurikulum temeljnog znanja za svakog učenika. To je odgovor na pitanje tko je izmislio školu.
Tko je izmislio školu i zašto
Dakle, teško je reći jedno ime tko je izmislio školu jer na njihovom putu ima mnogo doprinosa. Svi su oni pomogli u stvaranju obrazovnog sustava koji se koristi u svim školama diljem svijeta. Škola je ustanova u kojoj učitelji poučavaju učenike u okruženju za učenje. Svijest o prenošenju znanja na sve moguće načine oduvijek je prisutna, a škola je mjesto gdje su te ideje provedene kroz posebne sustave koji mogu pomoći učenicima da uče na učinkovitiji i organiziraniji način. Barem jednom tijekom školskih dana, svaki učenik razmišlja tko je izmislio školu i točnije tko je bio izumitelj fakulteta.
Koncept učenja učenika na centraliziranom mjestu postojao je još u klasičnoj antici. Od antičke Indije, starog Rima, drevne Kine i stare Grčke postojale su formalne škole. U to su se vrijeme učenici okupljali u području za učenje, a tada su ta područja učenja bila poznata kao akademici. Godine 425. A. D., sustav osnovnog obrazovanja uspostavilo je Bizantsko Carstvo. Te su se škole razlikovale od današnjih. Ove su škole bile prvenstveno za vojno osoblje. Na tim su predavanjima grčki filozofi odavali priznanje vojnom osoblju s različitim temama, a također su razmjenjivali znanja o predmetima poput matematike, jezika, povijesti, pa čak i filozofije. I ovaj bizantski obrazovni sustav nastavio se sve do raspada carstva 1453. godine.
Tko je izmislio školu i što su značile za ljudski razvoj
Škole su bile važan dio rasta i ukupnog razvoja pojedinca u cijelom svijetu. Gotovo svi koji žive u urbanim područjima svijeta bili su izloženi načinu školovanja. Većinu djetinjstva živjeli su u školskom okruženju. Koliko god sigurne bile, škole su tu da vam pomognu da rastete kao osoba i da vas podupiru u vašem životu s dovoljno znanja i vještina. To je ključni dio vašeg života u kojem ste izloženi ne samo akademicima, već i raznim društvenim situacijama. Ove situacije djeluju kao poticaji koji nam pomažu u postizanju vaših društvenih, emocionalnih i kognitivnih razvojnih prekretnica. To je važno za opću dobrobit.
Danas postoje razne organizacije koje rade danonoćno kako bi omogućile svakom djetetu, bilo u urbanom ili ruralnom području, da može ići u školu. Jer je ona jako bitna pa samim time i tko je izmislio školu. Glavni cilj ovih organizacija (uglavnom neprofitnih) je platiti i omogućiti besplatno školovanje djeci iz obitelji s niskim prihodima. Koliko god bilo važno ići u školu, važno je znati da je odlazak u školu i učenje novih stvari vaše temeljno pravo, a to pravo treba dati svima podjednako. Kao upućeni ljudi, morate pridonijeti ovoj stvari koliko god možete i važno je istražiti tko je izmislio školu!
Tagovi: